Věrnostní program
Sbírejte slevy za každý Váš nákup!
Jsme rádi, že objednáváte čím dál více on-line, a proto jsme se rozhodli, že Vás za to odměníme.
Za každý NÁKUP NA ESHOPU BEZ SLEVOVÉHO KÓDU se Vám na účet přípíše hodnota objednávky.
PRO SČÍTÁNÍ BODŮ MUSÍ BÝT ZÁKAZNÍK REGISTROVÁN POD SVÝM JMÉNEM ! VŽDY PROSÍM ZKONTROLUJ, ZDA JSI PŘÍHLÁŠENÝ !
Při přihlášení se Vám ukáže aktuální stav slevy na účtu.
Při dosažení určité hodnoty nasbíraných objednávek se Vám tak automaticky nastaví sleva na další nákup:
- Nakoupeno za 1 000 Kč – sleva 3 %
- Nakoupeno za 5 000 Kč – sleva 5 %
- Nakoupeno za 10 000 Kč – sleva 7 %
Platnost slevy je neomezená, nákupy se sčítají. Slevy je možné uplatnit jak na zboží odeslané, tak i osobní odběr na prodejně.
- Je vás v práci, posilovně, gymu, tělocvičně více a chcete nakoupit dohromady a za lepší ceny ? Neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám uděláme individuální nabídku.
SLEVY SE NESČÍTAJÍ SE ŽÁDNÝM SLEVOVÝM KÓDEM ANI POUKAZEM
ČASTO KLADENÉ DOTAZY:
1) Připočítájí se mi body, pokud zapomenu nakoupit na eshopu a nakoupím přímo na prodejně ?
Bouhužel v tomto případě se body nepřipočítavají.
2) Připočítájí se mi body, pokud nakoupím bez přihlášení ?
Body se načítají pouze k přihlášenému účtu. Na nákup bez registrace se věrnostní program nevztahuje. Následné doplnění bodů není možné.
3) Pokud udělám objednávku bez registrace – je možné převést body za objednávku na zaregistrovaný účet ?
Bohužel není možné převádět body jakýmkoliv způsobem.
4) Přípočítá se mi hodnota objednávky, pokud na ni použiji slevový kód ?
Ne , do věrnostního programu se započítávají jen objednávky bez slevových kódů.
5) Nenačetla se Vám sleva a máte na ni nárok ?
Zkuste se prosím odhlásit z Vašeho účtu a opětovně přihlásit. Pokud i nadále neuvidíte slevu u Vašeho profilu kontaktujte naše zákaznické centum.